torstai 6. syyskuuta 2012

Huomioita

Mä edelleen säpsähdän joka kerta kun joku laittaa auton oven lukkoon ja siitä tulee samanlainen ääni kuin töötti-nappulasta.

Mä en jaksa noita mammoja, jotka parkkeeraa koulun eteen puhumaan kännykkään ja kakaraa ei näy eikä kuulu. Joku muu voisi haluta poistua sieltä pihasta puolen tunnin sisällä!

Miten syyskuussa voi keppuloida sortseilla iltakahdeksalta ja hikoilla?

Vilkku on autossa ihan turha laite ja stoppaukseksi riittää hivenenlainen hiljentäminen jossain sen valkoisen viivan tietämillä, eiks niin?

Starbucksin frappuccino-juoma (high school girlille) löytyy Harris Teeterissä ei juoma-, eikä kahvi- vaan hillohyllyn vierestä!

Tota tsiisuksen piiputinta ei saa autossa pois päältä, mutta mä oon oppinu laittaan ens turvavyön ja sitten vasta käynnistämään auton!

Naapurin mummelin lintujenruokintapiste tuottaa paskajätettä myös meidän puolelle.

Suomalaisen tuntee siitä, että sillä on silmälasit. Paitsi sitten kun se on käyny leikkauttamassa silmänsä, niin sillä on tietenkin aurinkolasit!

Tytär osaa jäsentää lauseita enklanniksi ja analysoi sujuvasti Martin Luther Kingin puhetta.

Me ollaan täällä etelävaltiossa. Täällä asuu afrikkalais-amerikkalaisiakin ihmisiä. Täällä ei saa pitää etelävaltioiden lippua esillä.

Mä asun ny täällä.

2 kommenttia:

  1. Hyviä huomioita. Mun rillit taisivat täyttää jo 17 vuotta. Itse asiassa mietin viime viikolla pitäisikö ostaa uudet lasit ja lopettaa nämä piilolinssit-hommat ?

    VastaaPoista
  2. Juu, mulla ei oo koskaan ollu piilareita, enkä oo aatellu hankkiakaan. Mutta mä kuljen muutenkin Suomi-lippu auton takapuskurissa, joten mut saa tunnistaakin ;-)

    VastaaPoista